علت روشن نشدن تلویزیون چیست ؟ همانطور که بر همگان مبرهن است یکی از لوازم پرکاربرد در هر منزلی تلویزیون می باشد، اکثر افراد حاضر در منزل بیشتر اوقات خود را با تماشای تلویزیون سپری می‌کنند. نمایندگی تعمیرات تلویزیون در تهران توجه ویژه‌ای به موضوع روشن نشدن تلویزیون نموده و با همراهی جمعی از تعمیرکاران حرفه ای در زمینه تعمیر انواع تلویزیون آماده خدمات رسانی به کاربران گرامی می باشد. به دلیل ارائه هر چه بهتر خدمات تعمیر به کاربران، نمایندگی تعمیرات تلویزیون در تهران اقدام به تهیه بروز ترین ابزار آلات و دستگاه های تعمیر تلویزیون نموده است و تجربه شیرینی از تعمیر تلویزیون را به شما عرضه خواهد داشت.

یکی از پر تکرارترین علت های خرابی تلویزیون چیست؟!

یکی از اصلی‌ترین معضلاتی که معمولاً تمام مدل های تلویزیون را درگیر خود می‌کند، روشن نشدن تلویزیون است، بدین معنا که اختلال به وجود آمده مربوط به قطعاتی است که در تصویر تلویزیون دخیل می باشند یا مربوط به قطعات مرکزی برد.

کدام برندها دچار این مشکل میشوند ؟

برندهایی که بیشتر دچار این مشکلات می شوند شامل : هایر ، ایکس ویژن ، جی پلاس ، ال جی ، سامسونگ ، شارپ ، صنام ، هیتاچی ، هاردستون ، مجیک ، زلموند ، سوپرا ، سی یرا ، اکسنت ، لایف ، بنس ، بنکیو ، شارپ ، مارشال ، پانورامیک ، ام جی اس ، آر تی سی ، توشیبا ، بوش ، سینگل ، آیوا ، یونیوا ، جنرال ، جنرال گلد ، جنرال اینترنشنال ، الیو ، وستل ، جی وی سی ، پایونیر و شیائومی ؛

همچنین این مشکل به ندرت در تلویزیون سونی ، دوو ، اسنوا ، پاناسونیک ، سام ، ایوولی ، پارس ، شهاب ، امپریال ، آوکس ، هایسنس ،  دنای ، سونیا ، اکسون ، بلست ، بست ، بست الکتریک ، هیوندای ، تی سی ال ، اچ سی ال ، فیلیپس دیده شده است

علت روشن نشدن تلویزیون

از جمله ایراداتی که در برخی مدل‌های تلویزیون پیش خواهد آمد بدین صورت است که تلویزیون خاموش شده و حتی چراغ پاور آن هم روشن نمی‌شود ، و در برخی دیگر چراغ پاور روشن است و چشمک می زند . تعمیر این قبیل مشکلات تنها می بایست توسط کارشناسان و مراکز مجاز تعمیر صورت گیرد. چون کوچک‌ترین خطایی در امر تعمیر می تواند باعث از کارافتادگی کامل دستگاه شود و شکستگی پنل از این قبیل موارد می باشد.

یکی از اصلی‌ترین دلایل در این بخش می‌تواند مربوط به مین برد ( برد اصلی ) تلویزیون باشد . از اصلی ترین قطعات که در حقیقت می‌توان اینگونه بیان نمود که قلب دستگاه تلویزیون است، مین برد می باشد. تمام دستوراتی که توسط کاربر از طریق ریموت کنترل و یا کلیدهای تعبیه شده بر روی بدنه دستگاه که در تلویزیون‌های هوشمند امروزه معمولا به صورت لمسی می‌باشند، ازطریق مین برد قابل اجرا است و خرابی آن یکی از علتهای روشن نشدن تلویزیون است.

همچنین دلیل اصلی‌ دیگر می‌تواند مربوط به برد پاور تلویزیون باشد . در حقیقت برد پاور وظیفه تامین برق تمامی قطعات دستگاه را بر عهده دارد. از آنجا که برد پاور مستقیما به برق شهری متصل است بنابراین می توان گفت اکثر نوسانات برقی می‌تواند بر روی این قطعه تاثیرگذار باشد و آن را مورد آسیب دیدگی قرار دهد و یکی از علتهای روشن نشدن تلویزیون است.

خبر خوب: این مشکل کاملا قابل تعمیر می باشد. بنابراین پیشنهاد نمایندگی تعمیرات تلویزیون در تهران به شما کاربران گرامی این می باشد که بعد از پدید آمدن این مشکل در دستگاه خود سریعا نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید.

علت روشن نشدن تلویزیون سونی

از جمله ایراداتی که در برخی مدل‌های تلویزیون سونی پیش خواهد آمد بدین صورت است که تلویزیون خاموش شده و حتی چراغ پاور آن هم روشن نمی‌شود. تعمیر این قبیل مشکلات تنها می بایست توسط کارشناسان و مراکز مجاز تعمیر صورت گیرد. چون کوچک‌ترین خطایی در امر تعمیر می تواند باعث از کارافتادگی کامل دستگاه شود و شکستگی پنل از این قبیل موارد می باشد.

۲ مرتبه چشمک زدن چراغ پاور می‌تواند مربوط به برد پاور باشد که با تعمیر جزئی قابل برطرف شدن است.

۳ مرتبه چشمک زدن چراغ پاور می‌تواند مربوط به مین برد ( برد اصلی ) باشد که با تعمیر جزئی قابل برطرف شدن است.

۴ مرتبه چشمک زدن چراغ پاور می‌تواند مربوط به پنل بک لایت باشد که با تعمیر جزئی قابل برطرف شدن است.

علت روشن نشدن تلویزیون (ال جی، سامسونگ، ایکس ویژن، اسنوا، دوو، جی پلاس، سام، پاناسونیک و توشیبا)

به جز توضیحات فوق در خصوص تلویزیون سونی ، دیگر موارد مختص خرابی در این سری از تلویزیون هاست ؛ روشن نشدن تلویزیون در برند ال جی ، پاناسونیک ، سامسونگ ، توشیبا ، جی پلاس ، دوو ، ایکس ویژن ، سام و اسنوا کاملا یکسان هستند. در برندهای ذیل هم موضوع روشن نشدن تلویزیون صادق است :

پارس ، شارپ ، شهاب ، هیتاچی ، مارشال ، هیوندای ، پانورامیک ، ایوولی ، تی سی ال ، ام جی اس ، آر تی سی ، اچ سی ال ، فیلیپس ، بوش ، صنام ، امپریال ، آوکس ، هایسنس ، هاردستون ، مجیک ، زلموند ، دنای ، سونیا ، سوپرا ، سی یرا ، اکسون ، اکسنت ، وستل ، لایف ، بنکیو ، بِلست ، بُست ، بنس ، بِست الکتریک ، سینگل ، آیوا ، یونیوا ، جنرال ، جنرال گلد ، جنرال اینترنشنال ، الیو ، جی وی سی ، پایونیر ، تلویزیون شیائومی ، هیمالیا ، تلویزیون وینسنت ، تلویزیون آنستار .

نمایندگی تعمیرات تلویزیون در تهران با بهره مندی از قطعات اورجینال و اصلی و همچنین بکارگیری چسب های مرغوب از پدید آمدن مشکلات بعد از تعمیر جلوگیری خواهد نمود.

آیا میدانید؟ بیشتر تعمیرکاران تهران و البرز ، تعمیرات خود را با دستگاه های پیشرفته آریان تعمیر می کنند !!

تعمیر یا تعویض؟

تعمیرکاران تلویزیون در نمایندگی تعمیرات تلویزیون در تهران ، تنها مدرک الکترونیک ندارند ! تلویزیون تخصص ماست. تعمیرکاران آریان نمایندگی تعمیرات تلویزیون در تهران نه تنها دوره های تعمیرات را پشت سر گذاسته اند ، بلکه در تشخیص دقیق عیوب تلویزیون هم کاملا مسلط بوده و مدارک لازم را کسب نموده اند .متاسفانه موارد عدم تشخیص صحیح از طرف سرویس کاران نامعتبر تلویزیون بسیار مشاهده شده است و مشتریان نمایندگی تعمیرات تلویزیون در کرج و تهران قبل از درخواست تعمیر ، تاکید بسیار بر روی اطمینان از تشخیص صحیح کارشناسان ما دارند ؛ لذا حتما از مراکز و سرویس کاران باتجربه برای مشاوره و تعمیرات تلویزیون خود استفاده نمائید.

بطور مثال : اگر نمایشگر تلویزیون شما نیاز به تعمیر داشته باشد تا تمامی لامپ‌های مادر پشت نمایشگر شما تعویض گردد و تعمیرکار فقط تعداد به خصوصی از لامپ‌ها را تعویض کند چه مشکلی پیش می‌آید ؟ بعد از چند ماه مجدد آن مشکل برای شما پیش‌ خواهد آمد ؛ حتی اگر تعویض قطعات هم در حضور شما انجام شود ، شما امکان تشخیص صحیح آن را ندارید .

تشخیص و نحوه تعمیر تلویزیون در محل

آیا امکان تعمیر تلویزیون در محل وجود دارد؟ بله، اما … تعمیر برخی از قطعات نیاز به دستگاه‌های مخصوص دارد و امکان تعمیر آن‌ها در محل وجود ندارد . تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات تلویزیون در تهران به همراه قطعات اصلی پیش بینی شده در محل حاضر می شوند تا اگر امکان تعمیر و یا تعویض قطعات در محل و یا منزل شما وجود داشته باشد این امر را انجام دهند؛ تشخیص صحیح این مورد که آیا امکان تعمیر و یا تعویض قطعات شما در محل وجود داشته باشد نیاز به کارشناسی دارد .

اولین تشخیص قبل از مراجعه سرویس کار صورت می گیرد ، که توسط کارشناسان نمایندگی تعمیرات تلویزیون در تهران بصورت تلفنی از شما پرسیده میشوند . سپس تعمیرکار با توجه به موارد توضیحی فوق به محل اعزام و تمامی علت های شایع را بررسی نموده و قبل از تعمیر و یا تعویض به شما و همچنین مرکز اعلام می نماید؛ سپس در صورت تائید اقدام لازم را بعمل می آورند .

استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیر انواع تلویزیون

یکی از مهم‌ترین مواردی که حتما باید در نظر داشته باشید ، استفاده از قطعات اصل است . در صورتی قطعات غیر اصل و یا تقلبی برای تعمیر تلویزیون استفاده شود ؛ نه تنها ایراد رفع نخواهد شد ، بلکه ممکن است به سایر اجزا نیز صدمه وارد شود. لذا در این خصوص اهمال نکنید و مراکز تعمیر تلویزیون مجاز را در تامین قطعات اصل انتخاب کنید تا تعمیرکار در صورتی که تلوزیون نیاز به تعویض قطعه داشته باشد ، بتواند از قطعات اصل با گارانتی معتبر استفاده کند. همچنین این مرکز تنها قطعات اصلی را به تعمیرکاران خود ارائه می دهد.

گارانتی کتبی معتبر قطعات تعویضی یا تعمیری

تمامی قطعات تعویض یا تعمیر شده توسط نمایندگی تعمیرات تلویزیون در تهران، دارای گارانتی ۶ ماه الی یکساله کتبی است .

” ضمانت کتبی ” شامل تعمیر یا تعویض قطعات بوده و بصورت رایگان صورت می گیرد.

یکی از مهمترین مسائلی که نمایندگی تعمیرات تلویزیون در تهران به طور ویژه به آن اهمیت داده است، ارائه فاکتوری مبنی بر تعمیر انجام گرفته می‌باشد که در آن تمام مراحل تعمیر صورت گرفته، هزینه پرداخت شده و مدت اعتبار آن قید شده است.

تمام خدمات صورت گرفته توسط این مجموعه دارای حداقل ۶ ماه ضمانت می باشد و در صورتی که در طول این مدت کاربر با ایرادی در تلویزیون خود مواجه شود از طریق ارائه این برگه گارانتی می تواند بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای از خدمات این مجموعه استفاده نمایند. ارائه برگه گارانتی تنها بابت رضایت خاطر کاربرانی می باشد که از خدمات این مجموعه بهره‌مند شده‌اند.

در صورتی که برای اولین بار جهت تعمیر و تعویض با این مرکز تماس گرفته باشید ، خدمات ارائه شده بدون هزینه ایاب و ذهاب است . بعد از تعمیر یا تعویض قطعه ، اگر تلویزیون مجددا خراب شود ، شامل گارانتی نمایندگی تعمیرات تلویزیون در تهران بوده و هزینه تعمیر مجدد گرفته نمی شود و تنها در بعضی مواقع که به ندرت پیش می آید هزینه ایاب و ذهاب دریافت می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *